ENSIZE - Badanie stylu komunikacji

Puzzle DISC & Carrot to połączenie 2 analiz Ensize: stylu zachowania oraz motywacji. Jest to zaawansowane narzędzie, które pozwala na rozpoznanie naszych naturalnych predyspozycji zgodnie z popularnym modelem DISC Marstona oraz diagnozuje czynniki motywujące nas do działania zgodnie z ideą dr. Eduarda Sprangera.

Analiza pokazuje nasz naturalny sposób zachowania oraz to, jak dostosowujemy się do otoczenia. Dostarcza informacje, dzięki którym lepiej zrozumiemy siebie i innych, dowiemy się, jakie są nasze mocne i słabe strony oraz jakie są potencjalne obszary do pracy nad sobą. Pokazuje indywidualne dla każdego czynniki motywujące oraz podpowiada, jakimi działaniami możemy zwiększyć naszą motywację i efektywność.

Analiza ENSIZE to bardzo dokładne narzędzie psychometryczne, opracowane przy współpracy z psychologami i konsultantami biznesu.

Ensize DISC® posłuży nam w trakcie diagnozy jako dodatkowe narzędzie pozwalające lepiej ocenić kompetencje i predyspozycje uczestników badania. Każdy uczestnik otrzyma pełną informację zwrotną dotyczącą swoich preferencji. Badanie trwa około 15 minut i można je wykonać w dowolnym momencie mając dostęp do komputera i sieci Internet.

Analiza PUZZLE
Narzędzie pozwalające zrozumieć style zachowania w różnych sytuacjach. Puzzle opisują naturalne zachowania ludzi oraz sposób, w jaki dostosowują się oni do otoczenia i sytuacji. Puzzle są użyteczne wszędzie tam, gdzie różnice pomiędzy ludźmi mają znaczenie, a w szczególności w takich obszarach jak: budowanie zespołu, rekrutacja, przywództwo, sprzedaż czy rozwój osobisty.

Puzzle to metoda rozpoznawania naturalnych zdolności i umiejętności ludzi. To narzędzie pomagające lepiej zrozumieć różnice między ludźmi. Dokładne narzędzie analityczne, z którego dowiesz się, co najbardziej pasuje do Ciebie, a co jest Ci obce.

Analiza pozwala:

  • Zobaczyć, że ludzie się różnią stylem komunikacji i zachowania, sposobem podejmowania decyzji i reagowania na argumentację
  • Poznać 4 kolory i rozpoznać wiodący kolor innego człowieka
  • Poznać własny kolor i wytłumaczyć konkretne zachowania
  • Dopasować się do drugiego człowieka, aby komunikacja była efektywna
  • Poznać niebezpieczeństwa komunikowania się tylko w swoim kolorze – i ich wpływ na własną efektywność
  • Lepiej zrozumieć potrzeby innych
  • Dostosować przekaz do odbiorcy
  • Używać właściwych argumentów
  • Szybciej podejmować właściwe decyzje