Jak policzyć niepoliczalne - kluczowe wskaźniki efektywności przedsiębiorstwa - KPI

10.06.2024 - Online
Doświadczenie:

W Brainstorm Group pełni rolę trenera i konsultanta.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw zdobywała w takich firmach jak Indesit, Whirlpool, Grapes,  Torf, Dayco czy Famur, gdzie rozwijała swoje umiejętności, obejmując stanowiska  w księgowości, dyrektora ds. kontrolingu czy dyrektora finansowego.

Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów MBA na Uniwersytecie LUISS GUIDO CARLI w Rzymie. Ukończyła wiele szkoleń i kursów specjalistycznych z zakresu rachunkowości i finansów, takich jak ACCA czy certyfikaty dyplomowe wydane przez stowarzyszenie księgowych, którego jest członkiem od wielu lat. Jest również wykładowcą akademickim z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania przedsiębiorstwem.

Inni mówią o niej: "nastawiona na realizację celu, motywuje do działania i zaraża optymizmem".

Jej pasją są podróże i etnografia. Podróżuje po Afryce i Azji w poszukiwaniu autentyczności spotykanych ludzi i odwiedzanych miejsc.

Ewa-B Ewa Bąchor
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

Przedsiębiorstwa dążą do poprawy efektywności podejmowanych działań i osiągnięcia określonych celów strategicznych. Strategia przekłada się na działanie operacyjne, a ich efektywność  musi być mierzona. Śledzenie kluczowych KPI pozwala nie tylko monitorować wydajność procesów, ale także podejmować działania naprawcze.

Wprowadzenie systemu KPI pozwala na poprawę i ulepszenie w procesie zarządzania organizacją, co ma bezpośredni wpływ zarówno na ogólne koszty działalności, jak i zadowolenie klientów. W tradycyjnym modelu najważniejsze są zazwyczaj wyniki finansowe. W nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach, zwraca się także uwagę na  inne  obszary działalności organizacji i działania, które przekładają się na  bardziej efektywną pracę, zwiększenie zadowolenia pracowników, satysfakcję klientów, a ostatecznie – również wyniki finansowe.

„Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”.  – Peter Drucker

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla właściciel firm, kadry zarządzającej, osób mających wpływ na strategię firmy, dla wszystkich, którzy podejmują decyzje lub mają na nie wpływ oraz dla osób zainteresowanych zagadnieniami finansowymi.

* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

Program szkolenia

Dzień 1
  • I. Cele, strategia a KPI
    - Cele przedsiębiorstwa a strategia 
    - Korzyści zarządzania przez cele (MBO) a KPI
    - Po co wprowadzać system KPI. 
    - Wskaźniki efektywności (PI) a wskaźniki rezultatu (RI)

    II. Jak stworzyć system KPI-Cele i funkcje systemu KPI
    - Powiązanie ze strategią firmy
    - Stworzenie spójnego powiązania celów z miernikami
    - Jak pozyskać dane 
    - Wskaźniki a ich zastosowanie w różnych branżach
    - Przykładowe wskaźniki KPI – rodzaje i znaczenie 
    - Piramida wskaźnikowa-Kaskadowanie KPI 
    - System KPI a motywacja zespołu
    - Czy, a jeżeli tak, to jak często zmieniać KP

    III. Weryfikacja realizacji celów i osiągniętych wyników
    - Weryfikacja wyników a cele 
    - Działania naprawcze i dostosowujące

Korzyści
  • Nabycie umiejętności koncentracji na najważniejszych aspektach biznesu.
  • Zaznajomienie się z narzędziem do monitorowania stanu firmy.
  • Usprawnienie działania zespołu po wprowadzeniu systemu KPI.
Uczestnik

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Jestem pod wrażeniem wiedzy trenerki i sposobu prowadzenia szkolenia. Świetny kontakt z grupą i czytelna forma przekazu sprawiła, że wiedza łatwo się przyswajała. Gorąco polecam. ...

Najbliższa edycja szkolenia

10.06.2024 / Online
data / Miasto
1650,00 PLN
cena netto / os.