Doradztwo strategiczne w przedsiębiorstwie
Chcesz poznać więcej szczegółów? Napisz do nas!
Strategia przedsiębiorstwa jest podstawą do osiągnięcia sukcesów w długim terminie. Pozwala ona na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej i umożliwia szybką adaptację to bieżącej sytuacji i aktualnych potrzeb rynku. Dobrze zdefiniowana strategia firmy pozwala na dostosowanie swojego działania do szybko zmieniającego się otoczenia zewnętrznego organizacji. Umożliwia one reagowanie na przewidywane w strategii ryzyka i zjawiska i stwarza ramy do reagowania w różnych scenariuszach. Strategia tworzona przez Brainstorm Group pozwala na adaptację i modyfikację w szybkim tempie łańcucha dostaw, polityki cenowej, zmianę modelu współpracy z dostawcami oraz zmianę modelu sprzedaży.
Doradztwo strategiczne w przedsiębiorstwie - dla kogo?
Usługi Brainstorm Group w zakresie Doradztwa Strategicznego skierowane są na określenie efektywnej drogi rozwoju przedsiębiorstw, nakierowanej na wzrost wartości firmy oraz osiągnięcie stawianych jej celów. Pomagamy naszym Klientom w procesie identyfikacji najlepszych możliwości rozwoju Opracowujemy plany, strategie i pomagamy je wdrażać. Posiadamy ogromne doświadczenie zarówno w tworzeniu strategii ale także w obszarach transformacji, audytów i zmianach modelu biznesowego. Dopełnieniem naszych kompetencji jest doświadczenie w transformacjach cyfrowych i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań IT.
Podchodzimy do każdego Klienta indywidualnie, rozwiązania które oferujemy dostosowane są do problemów i wyzwań stojących przed konkretnym przedsiębiorstwem.
Nasz wyspecjalizowany zespół pomoże Państwu:
• Przeprowadzić audyt organizacyjny
• Zdefiniować docelowe segmenty rynku
• Określić kluczowe czynniki gwarantujące sukces i mapę ryzyka
• Opracować nową ofertę produktów i usług na podstawie analizy potrzeb klientów
• Przygotować strategię konkurencji, by skutecznie wykorzystywać przewagi firmy
• Określić majątek, kapitał i zasoby ludzkie niezbędne w nowym modelu biznesowym
• Przygotować modele cenowe
• Przygotować strategię komunikacyjną i marketingową
• Wdrożyć nową strategię rozwoju firmy
• Zdefiniować misję, wizję i wartości firmy
• Zdefiniować dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa
• Zdefiniować cele strategiczne i skaskadować je do poziomu operacyjnego
• Stworzyć analizę SWOT przedsiębiorstwa
• Zdefiniować projekty usprawniające na bazie audytu organizacyjnego i analizy SWOT
• Stworzyć nowy, bardziej efektywny model biznesowy
• Stworzyć strukturę organizacyjną pod nowy model biznesowy
• Wybrać narzędzia do pracy w nowej strukturze i w oparciu o nową strategię
• Stworzyć projekt zmiany kultury organizacyjnej
• Przeanalizować rynek
• Dokonać analizy działań konkurentów i kontrahentów
• Przeskalować działalność firmy poprzez zakup innego podmiotu i integrację firm, systemów i procesów
Korzyści dla Klienta:
• Poprawa wyniku finansowego
• Dostarczanie więcej wartości dla Klienta
• Eliminacja marnotrawstw
• Poprawa wizerunku firmy w oczach Klientów, Kontrahentów i Pracowników
• Poprawa pozycji rynkowej przedsiębiorstwa
• Poprawa w zakresie współpracy pracowników na wszystkich szczeblach zarządzania
• Wprowadzenie innowacyjnej technologii lub innowacyjnego produktu.
• Zwiększenie marży
NASZE DOŚWIADCZENIE
Nasze projekty doradztwa strategicznego realizowaliśmy dla największych firm z następujących branż:
• Przedsiębiorstwa państwowe
• Szpitale i jednostki medyczne
• Uczelnie wyższe
• Firmy produkcyjne
• Firmy inżynieryjne
• Firmy IT (dostawcy oprogramowania)
• Banki i firmy ubezpieczeniowe
• Firmy handlowe zarówno z sektora retail jak i B2B
• Firmy z sektora obronności
Strategię dostarczamy Klientom w formie dokumentu zawierającego:
• Analizę stanu obecnego organizacji
• Analizę otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego organizacji
• Analizę mocnych i słabych stron organizacji oraz szans i zagrożeń w postaci analizy SWOT przedsiębiorstwa
• Analizę otoczenia społecznego, ekonomicznego oraz politycznego organizacji
• Analizę dotychczasowego modelu biznesowego działania (analiza modelu sprzedaży, analizę łańcucha dostaw)
• Analizę polityki cenowej przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane dźwignie wzrostu przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane: Misja, Wizja i Wartości przedsiębiorstwa
• Zdefiniowane cele strategiczne i operacyjne firmy
• Zdefiniowane projekty strategiczne i usprawniające
• Zdefiniowaną strategię komunikacji i marketingu oraz strategię budowania marki i wizerunku produktowego
ZAUFALI NAM:
Chcesz poznać więcej szczegółów?