COACHING ON THE JOB

Coaching on the Job - to forma coachingu stosowana w czasie procesu pracy i w realiach pracy.

Coaching on the Job, będący formą obserwacji uczestników, w której coach w przeciwieństwie do audytora koncentruje swoją uwagę na feed-backu i samym procesie pracy - jak przebiega, na czym polega, gdzie i kiedy pojawiają się trudności itd.

Chcesz poznać więcej szczegółów? Napisz do nas!

KIM JEST COACH?

Coach jest obserwatorem i uczestnikiem procesu pracy. Coach obserwuje i zadaje pytania tak, aby uczestnik coachingu przeanalizował wyciągane wnioski i podjęte strategie zachowania, zarządzania oraz podejmowania decyzji. Coach informuje o postępach, zmianach zachowania, a także odwołuje się do celów stawianych przed pracownikiem oraz norm skuteczności lub/i procedur i procesów organizacyjnych. Zadaniem coacha jest więc motywowanie podopiecznego do wprowadzenia zmian oraz dyskretne kierunkowanie na odkrywane przez niego samego rozwiązania.

CELE COACHING ON THE JOB

Głównym założeniem metody Coaching on the Job jest pomoc w realizacji celu, rozwijanie narzędzi pracy danej osoby, a także wprowadzenie w nią nowej jakości, poprzez pytania coachingowe oraz trenowanie umiejętności zawodowych. Pozwala ona na zdefiniowaniu obszarów do poprawy oraz zastąpienie nieefektywnych rozwiązań nowymi, pozwalającymi osiągnąć zamierzone cele

CO DAJE COACHING ON THE JOB?

  • konstruktywny feedback rozwojowy
  • poznanie słabych i mocnych stron oraz możliwości efektywnego zarządzania swoim potencjałem
  • opracowanie kierunków dalszego rozwoju 
  • techniki świadomego kreowania relacji biznesowych
  • wpływ na zwiększenie poziomu realizacji celów biznesowych
  • udoskonalenie narzędzi organizacji własnej pracy

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE:


doradztwo@brainstorm.biz.pl