W ramach współpracy z firmą Betterware Polska w okresie od sierpnia do listopada 2019 roku przeprowadziliśmy audyt organizacyjny obejmujący:
– audyt działalności pionu finansowego,
– audyt działalności działu obsługi Klienta,
– audyt pionu organizacyjnego (magazynowanie, kompletacja, wysyłki, zakupy),
– audyt działu katalogu,
– audyt pionu marketingu i sprzedaży,
– audyt struktury organizacyjnej i podziału obowiązków.
W wyniku przeprowadzonego audytu zdiagnozowane zostały wąskie gardła w organizacji, marnotrawstwa oraz sporządzone zostały rekomendacje usprawniające we wszystkich obszarach działalności firmy.
W ramach dalszej współpracy w okresie od maja do lipca 2020 roku zrealizowaliśmy dwudniowe szkolenia "Negocjacje", w styczniu 2021 roku zrealizowaliśmy 16-godzinne szkolenie "Zarządzanie przez cele", natomiast w lutym 2021 roku przeprowadziliśmy 16-godzinne warsztaty "Wypracowanie KPI", 4-godzinne warsztaty dotyczące wypracowania karty celów oraz 4-godzinne warsztaty dotyczące wypracowania komunikacji do wprowadzenia systemu zarządzania przez cele do organizacji.