Tytuł projektu: Techniki sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedażowym

Okres realizacji: marzec 2011 roku – grudzień 2012 roku

Główne działania projektowe:
Dostosowanie opracowanego przez Brainstorm Group modelu sprzedaży SEMA do uwarunkowań prawnych dyrektywy MiFID dotyczących sprzedaży instrumentów finansowych pozwoliło na jego skuteczne wdrożenie. Poprzez cykl szkoleń z technik sprzedaży oraz informacji zwrotnej w pierwszym etapie projektu wprowadzono i ugruntowano kompetencje z wykorzystania modelu SEMA. W drugim etapie skupiono się na zarządzaniu zespołem sprzedażowym i poprzez cykl praktycznych szkoleń pracownicy Klienta nabyli umiejętności w tym zakresie. 

Rezultaty:
Dzięki wprowadzeniu i praktycznemu wykorzystaniu modelu SEMA znacząco wzrósł poziom sprzedaży odnotowany przez Klienta. Nabyte przez pracowników DOMU MAKLERSKIEGO PKO BP kompetencje zarówno z obszaru technik sprzedaży, jak i zarządzania zespołem sprzedażowym, pozwoliły na realną poprawę wyników organizacji.