Szkolimy pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
11.04.2023
Celem realizowanego przez nas szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w zespole i zwiększenie efektywności w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej jak również poznanie zasad udoskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się.
Program realizowanego przez nasz szkolenia zawiera takie moduły tematyczne jak:
- Aktywne słuchanie vs słuchanie bierne, jak to się przekłada na komunikację w pracy.
- Jak powstaje komunikat, jak dociera do odbiorcy oraz jak jest przetwarzany.
- Przyjmowanie informacji zwrotnej od innych i przekazywanie informacji zwrotnej innym w zależności od stanowisk (formy informacji zwrotnej/konstruktywna krytyka).
- Asertywność - jak wpływa na komunikację i co można za jej pomocą zyskać. Jak formułować komunikat asertywny - schemat, case study + ćwiczenia komunikatu asertywnego.
- Czym są negocjacje - teoria, modele negocjacji, cechy dobrego negocjatora, scenka do odegrania z negocjacji nad konkretnym zagadnieniem, trudne emocje w negocjacjach, jak sobie z nimi radzić.
- Umiejętności miękkie, jakie są i jak je umiejętnie wykorzystać w codziennej pracy. Dlaczego są tak ważne w komunikacji?
- Czy warto inwestować w kompetencje miękkie?
Dziękujemy za okazane nam zaufanie.