Szkolimy pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.04.2023

Celem realizowanego przez nas szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w zespole i zwiększenie efektywności w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej jak również poznanie zasad udoskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się.

Program realizowanego przez nasz szkolenia zawiera takie moduły tematyczne jak:

  1. Aktywne słuchanie vs słuchanie bierne, jak to się przekłada na komunikację w pracy.
  2. Jak powstaje komunikat, jak dociera do odbiorcy oraz jak jest przetwarzany.
  3. Przyjmowanie informacji zwrotnej od innych i przekazywanie informacji zwrotnej innym w zależności od stanowisk (formy informacji zwrotnej/konstruktywna krytyka).
  4. Asertywność - jak wpływa na komunikację i co można za jej pomocą zyskać. Jak formułować komunikat asertywny - schemat, case study + ćwiczenia komunikatu asertywnego.
  5. Czym są negocjacje - teoria, modele negocjacji, cechy dobrego negocjatora, scenka do odegrania z negocjacji nad konkretnym zagadnieniem, trudne emocje w negocjacjach, jak sobie z nimi radzić.
  6. Umiejętności miękkie, jakie są i jak je umiejętnie wykorzystać w codziennej pracy. Dlaczego są tak ważne w komunikacji?
  7. Czy warto inwestować w kompetencje miękkie?

Dziękujemy za okazane nam zaufanie.