Szkolimy pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

15.06.2023

Celem realizowanych przez nas szkoleń jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w zespole i zwiększenie efektywności w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej jak również poznanie zasad udoskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się.

Program realizowanych przez nasz szkoleń zawiera takie moduły tematyczne jak:

  • Aktywne słuchanie vs słuchanie bierne, jak to się przekłada na komunikację w pracy.
  • Jak powstaje komunikat, jak dociera do odbiorcy oraz jak jest przetwarzany.
  • Przyjmowanie informacji zwrotnej od innych i przekazywanie informacji zwrotnej innym w zależności od stanowisk (formy informacji zwrotnej/konstruktywna krytyka).
  • Asertywność - jak wpływa na komunikację i co można za jej pomocą zyskać. Jak formułować komunikat asertywny - schemat, case study + ćwiczenia komunikatu asertywnego.
  • Czym są negocjacje - teoria, modele negocjacji, cechy dobrego negocjatora, scenka do odegrania z negocjacji nad konkretnym zagadnieniem, trudne emocje w negocjacjach, jak sobie z nimi radzić.
  • Umiejętności miękkie, jakie są i jak je umiejętnie wykorzystać w codziennej pracy. Dlaczego są tak ważne w komunikacji?
  • Czy warto inwestować w kompetencje miękkie?

Dziękujemy za okazane nam zaufanie.