Szkolimy w Górnośląskim Centrum Medycznym w Katowicach
18.08.2022
Prowadzone przez nas szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Górnośląskiego Centrum Medycznego im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach posiadających bezpośredni kontakt z pacjentem i odbywa się w formule on-lina za pomocą platformy komunikacyjnej Zoom.
Zakres szkolenia zawiera m.in. takie moduły tematyczne jak:
- Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta
- Czego oczekuje pacjent
- Jak skutecznie stosować komunikację werbalna i niewerbalną
- Jak poradzić sobie z trudnym pacjentem
- Jak sprawić, żeby pacjent był zadowolony
- W jaki sposób dostrzegać obszary do poprawy komunikacji i jak podnosić jakość wykonywanej pracy
- Dobór strategii prowadzenia rozmowy zależnie od typu klienta/pacjenta
- Analiza/wypracowanie standardów obsługi pacjenta, dobre praktyki
- Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić, techniki radzenia sobie ze stresem
- Źródła powstawania konfliktów w kontakcie z pacjentem/klientem – rozwiązywanie konfliktów, wypracowanie schematów
Dziękujemy za okazane nam zaufanie.