Szkolimy w Górnośląskim Centrum Medycznym w Katowicach

18.08.2022

Prowadzone przez nas szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Górnośląskiego Centrum Medycznego im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach posiadających bezpośredni kontakt z pacjentem i odbywa się w formule on-lina za pomocą platformy komunikacyjnej Zoom.

Zakres szkolenia zawiera m.in. takie moduły tematyczne jak:

  • Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta
  • Czego oczekuje pacjent
  • Jak skutecznie stosować komunikację werbalna i niewerbalną
  • Jak poradzić sobie z trudnym pacjentem 
  • Jak sprawić, żeby pacjent był zadowolony
  • W jaki sposób dostrzegać obszary do poprawy komunikacji i jak podnosić jakość wykonywanej pracy 
  • Dobór strategii prowadzenia rozmowy zależnie od typu klienta/pacjenta
  • Analiza/wypracowanie standardów obsługi pacjenta, dobre praktyki
  • Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić, techniki radzenia sobie ze stresem
  • Źródła powstawania konfliktów w kontakcie z pacjentem/klientem – rozwiązywanie konfliktów, wypracowanie schematów

Dziękujemy za okazane nam zaufanie.