Praktyk biznesu z ponad 15 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach na różnym poziomie zarządzania HR i biznesem. Certyfikowany coach, konsultant, trener, mentor biznesowy. Doświadczenie zdobywał jako Account Manager w firmie IQ Marketing, następnie Konsultant HR oraz Training Manager w firmie PTK Centertel, gdzie wdrażał wielopoziomowe systemy zarządzania pracownikami oparte o koncepcję procesową. Pracował dla Telekomunikacji Polskiej jako Menadżer Programu MBO w GTP – GSW oraz Menadżer Projektów Transformacyjnych Grupy France Telecom (Orange).

Specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów rozwojowych i szkoleniowych w zakresie przywództwa, zarządzania, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji oraz wdrażaniu procedur coachingowych w organizacji.

Certyfikaty: Certified International Coach (ICC), Certified Coach (NMC), Professional Coach (ICF), Certified Project Manager (GWCPM), Certified Change Manager (APMG International), Award in Leadership and Management (ILM), Quality Lead Auditor; British Standard Institutions by IRCA, wyszkolony w zakresie rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji (PSDM); Kepner & Tregoe, wyszkolony w metodzie doskonalenia i zarządzania procesami; Rummler – Brache Group, wyszkolony w zakresie Decision Making For Leaders (DMFL); Yale School of Management, Akademia Trenera Biznesu; Kontrakt OSH.

Absolwent The George Washington University (project management); Uniwersytet Warszawski (logika); SGH (public relations); SWPS (negocjacje i mediacje); Akademii Leona Koźmińskiego (psychologia biznesu); Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (psychologia przywództwa).

Dariusz_Jęda
Dariusz Jęda