Joanna Domanik to doświadczony Key Account Manager, specjalizująca się w budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami. Jej bogate, ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, zdobywane w zróżnicowanych branżach – od mediów i bankowości po rynek nieruchomości – stanowi solidną podstawę do skutecznego działania w nowej roli.
Dzięki wieloletniej pracy jako trener biznesu, Joanna posiada unikalną perspektywę, która pozwala jej na głębsze zrozumienie potrzeb klienta. Empatia i umiejętność analizy procesu to jej kluczowe atuty. Pozwalają one na precyzyjne dopasowanie oferty, a co za tym idzie, zapewnienie najwyższej jakości realizowanych projektów. Jej doświadczenie w zarządzaniu zespołami, pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu marek sprawia, że jest partnerem w pełni świadomym złożoności procesów biznesowych.
Joanna jest absolwentką studiów magisterskich z dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz podyplomowych z zarządzania i marketingu. Ukończyła także kurs trenera warsztatu oraz różnorodne kursy dodatkowe, w tym z zakresu rekrutacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów.
W pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym, zaraża pozytywną energią i motywuje do rozwoju, dając z siebie 100% zaangażowania.