Tytuł projektu: Kompleksowy projekt doradczo-szkoleniowy

Okres realizacji: lipiec 2016 roku – kwiecień 2019 roku

Główne działania projektowe:
Współpraca z Klientem została zainicjowana przeprowadzeniem sesji doradczych wspomagających określenie i zbudowanie strategii rozwoju firmy. Kontynuacją działań na rzecz AXA był cykl szkoleń dotyczących realizacji projektów, a mianowicie były to szkolenia z prowadzenia projektów i zarządzania nimi, prawidłowego tworzenia karty projektu, pracy na projekcie, prezentacja projektów oraz warsztaty TMP. W celu poprawy jakości komunikacji Klienta przeprowadzony został cykl szkoleń pn. Efektywna komunikacja i asertywność oraz Techniki radzenia sobie z trudnym klientem. Z kolei szkolenia z zarządzania zespołem oraz negocjacji i wywierania wpływu pozwoliły nabyć umiejętności w zakresie interakcji wewnątrz zespołu oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi.

Rezultaty:
Szerokie spektrum wiedzy i umiejętności nabytych w czasie szkoleń pozwoliło pracownikom Klientami o wiele skuteczniej mierzyć się z codziennymi wyzwaniami. Odpowiednio dobrany program szkoleń wniósł do organizacji Klienta kompetencje podnoszące zarówno jakość, jak i efektywność procesów pracy, szczególnie w zakresie prowadzenia projektów oraz obsługi Klienta.