Tytuł projektu: Audyt organizacyjny obszarów działów księgowości i administracji oraz działu sprzedaży Exprotec Spółka z o. o.

Okres realizacji: listopad – grudzień 2022 roku.

Realizowany na rzecz Exprotec Sp. z o.o. projekt polegał na przeprowadzeniu audytu, którego celem było zbadanie stanu spółki w zakresie funkcjonowania działu księgowości i administracji oraz działu sprzedaży.

Główne działania projektowe:

  1. Audyt
    Wykorzystując metody takie jak obserwacje uczestniczące, wywiady pogłębione czy mapowanie procesów, dokonano wnikliwej analizy funkcjonowania audytowanych działów wraz z korelacjami pomiędzy tymi działami występującymi. Przeprowadzona została także identyfikacja i analiza przyczyn istniejących i potencjalnych problemów, wskazanie kluczowych etapów i „wąskich gardeł” w procesach funkcjonalnych, rozpoznanie możliwości optymalizacji procesów, przeprowadzenie migawkowej analiza kompetencji pracowników, a także rozważenie możliwości usprawnień lub zmian mających na celu poprawę efektywności całego przedsiębiorstwa.
  2. Raport
    Na podstawie przeprowadzonych działań audytowych oraz analizy silnych i słabych stron działów, możliwości i zagrożeń z jakimi spółka się boryka, sformułowany został szereg rekomendacji dla Zarządu Spółki, szczegółowo opisany w treści raportu stanowiącego efekty naszych prac.

Rezultaty:
Zawarte w treści raportu wnioski i rekomendacje stanowiły dla Klienta cenne źródło wiedzy na temat funkcjonowania procesów organizacji i umożliwiały podjęcie dalszych działań zmierzających do wprowadzenia usprawnień zwiększających efektywność tak działów, jak i całego przedsiębiorstwa.