Tytuł projektu: Akademia Zakupowca oraz Profesjonalne standardy obsługi klienta
Okres realizacji: maj 2015 roku – luty 2023 roku
Realizowany na rzecz Arval Service Lease Polska Sp. z o.o. projekt szkoleniowy to długofalowy program rozwoju kompetencji pracowników w obszarze obsługi klienta.
Główne działania projektowe:
W ramach cyklu szkoleń pn. Akademia Zakupowca przeprowadziliśmy szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, budowania relacji partnerskich z warsztatami czy też skutecznego umawiania spotkań. Szkolenia w cyklach 40-godzinnych realizowaliśmy od października do grudnia 2015 roku, we wrześniu i październiku 2017 roku, od września do grudnia 2019 roku, od września do października 2021 roku oraz w styczniu i lutym 2022 roku, które to szkolenia zakończyliśmy warsztatem podsumowującym realizację całego cyklu Akademii Zakupowca. W okresie od listopada 2022 roku do lutego 2023 roku przeprowadziliśmy kolejny cykl Akademii, tym razem zakończony sesjami Follow Up.
Rezultaty:
Przeprowadzone szkolenia pozwoliły pracownikom Klienta na pozyskanie i ugruntowanie kompetencji z zakresu budowania i utrzymywania relacji z klientami, prowadzenia procesów kompleksowej obsługi klienta. Wiedza teoretyczna połączona została w toku realizacji projektu z licznymi ćwiczeniami praktycznymi i warsztatową formą zajęć co pozwoliło tym skuteczniej wprowadzić nowe kompetencje do organizacji i sprawiło, że pracownicy mogli natychmiast wykorzystywać je w ramach wykonywania swoich codziennych obowiązków.