Employer Branding

17-18.09.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.
Zobacz pozostałe terminy
Opis szkolenia

Rynek pracy stawia coraz większe wyzwania Pracownicy posiadają nie tylko jasno określone cele, ale także są świadomi swoich możliwości i znają swoje potrzeby. Kierują się nimi podejmując decyzję o pozostaniu u obecnego pracodawcy, czy też zmianie pracy. Środowisko pracy i kultura organizacji jako czynniki zwiększające zainteresowanie pracodawcą i posiadające rzeczywisty wpływ na decyzje kandydatów są kluczowe, tak samo w przypadku prowadzenia rekrutacji w niewielkiej, lokalnej firmie, jak i dużej, międzynarodowej korporacji. Coraz częściej kandydaci chcą pracować wśród osób o podobnych zainteresowaniach i wartościach, wspólnie budować sukces i przyszłość swojej organizacji, wyznaczać cele i zgodnie z misją je realizować. W miejscu pracy czuć się dobrze i bezpiecznie oraz móc rozwijać się. Badania potwierdzają, że jeśli kwestie te budzą wątpliwości albo są niejasne, skutecznie zniechęcają pracowników do pozostania w firmie lub by do takiej aplikować. Szkolenie to pozwoli Ci poznać szerszą perspektywę marki pracodawcy i nauczy co zrobić by nie zostać w tyle. 

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest właścicielom firm, kadry zarządzającej organizacji, menedżerów działów HR oraz  pracownikom i menedżerom działów marketingu.

Korzyści
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest marka
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer Branding
  • Uczestnicy dowiedzą się jak pracodawca może kreować swój wizerunek
  • Uczestnicy dowiedzą się jakie są podstawowe kroki by budować Employer Branding
  • Uczestnicy dowiedzą się jakie są narzędzia budowania strategii Employer Brandingu
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer branding wewnątrz firmy
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer Branding na zewnątrz
  • Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać Employer Branding w rekrutacji
  • Uczestnicy dowiedzą się jak mierzyć skuteczność Employer Brandingu

Program szkolenia

Dzień 1
  • I .Employer branding moda, trend czy kluczowy czynnik sukcesu firmy?
    - Czym jest Marka (Brand) i ile może być warta
    - Postrzeganie marki jako jeden z elementów przewagi konkurencyjnej firmy
    - Czym jest Employer Branding - marka pracodawcy
    - Co składa się na wizerunek pracodawcy?
    - Znaczenie Employer Brandingu - jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy

    II. Jak pracodawcy kreują swój wizerunek?
    - Strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB
    - Podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu : EX (Employee experience),
    - EVP (Employee Value Proposition)
    - Narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej wewnętrzne i zewnętrzne narzędzia Employer Brandingu
    - Grupa odbiorców definicja i mapa interesariuszy
    - Czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki

    III. Employer Branding wewnątrz firmy
    - Ambasador marki
    - Pracownik wizytówką pracodawcy
    - Personal Branding, a wizerunek firmy kto jest Twarzą firmy?
    - Employer Branding , a droga pracownika w firmie (od onboardingu do exit interview)
    - Jak pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: NPS, badanie satysfakcji pracowników, badanie zaangażowania, sesje twórczej pomysłowości)
    - CSR w służbie Employer Brandingu budowanie organizacji opartej o wartości (Patagonia Recycling, Fair Trade Kawa, itp.)

Dzień 2
  • IV. Employer Branding na zewnątrz
    - Kluczowe kanały komunikacji marki
    - Czym jest content marketingowy i dlaczego warto go wykorzystywać w EB?
    - Storytelling - tworzenie historii na potrzeby promowania Marki
    - Budowanie strategii komunikacji z pracodawcami i wzmacnianie wizerunki Social media, jako narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu
    - Promocja marki pracodawcy poza Internetem
    - Monitoring Marki w internecie

    V. Employer Branding w rekrutacji
    - Jak przyciągać kandydatów w dobie wymagającego rynku?
    - Kultura organizacyjna firmy miarą atrakcyjności
    - Trendy, wartości jako podstawowe kryterium wyboru młodych osób - Fair Trade, Eco, Carbon Footprint
    - Budowanie doświadczeń kandydatów
    - CX (Candidate Experience)
    - Polecenia pracownicze i systemy poleceń - pracownik rekruterem

    VI. Mierzenie skuteczności działań Employer Brandingu
    - Employer Branding Research
    - Trendy i wyzwania na rynku pracy

“Zmiana nie zawsze oznacza poprawę, ale poprawa wymaga zmiany.”

Winston Churchill
Doświadczenie:

Sebastian Matyniak to wybitna postać w świecie biznesu, łącząca umiejętności inwestora z doświadczeniem konsultanta. Jako Prezes zarządu Brainstorm Group, nie tylko inwestuje w spółki z różnych sektorów, takich jak Hi-tech czy nieruchomości, ale również wprowadza innowacje i realizuje własne idee biznesowe. Posiada bogate doświadczenie w pracy z setkami firm, w których prowadził transformacje i szkolenia.

Absolwent studiów MBA i wielu programów rozwojowych, znany jest z pasji do negocjacji i lean management. Jego firmy cieszą się ponadprzeciętnym wzrostem, a on sam zyskał reputację inspirującego lidera, który dba o ciągłe doskonalenie i efektywne rozwiązania. Sebastian Matyniak, dzięki swojemu zaangażowaniu w Brainstorm Group i szerokiej działalności inwestycyjnej, uosabia połączenie doświadczenia biznesowego z innowacyjnością. Jego sukces w różnych branżach, skuteczność w negocjacjach i pasja do filozofii lean management czynią go nie tylko skutecznym inwestorem, ale także źródłem cennego ‘smart money’.

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, Sebastian Matyniak jest nie tylko finansistą, ale również mentorem i strategiem, wspierającym rozwój biznesowy swoich inwestycji. Więcej informacji o jego osiągnięciach można znaleźć na stronie Brainstorm Group. 

 

 

Sebastian Matyniak Sebastian Matyniak
Koordynator szkolenia

Najbliższa edycja szkolenia

17-18.09.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.