Budowanie wizerunku w Social Media

26-27.11.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.
Zobacz pozostałe terminy
Opis szkolenia

W  dzisiejszych czasach wizerunek jest czymś niesłychanie ważnym. Zarówno z perspektywy kandydata do pracy, pracownika, menedżera jak i właściciela firmy. Możliwości jakie daje internet, a w szczególności media społecznościowe, są olbrzymie i mogą zarówno wzmocnić wizerunek osoby lub ten wizerunek osłabić, a nawet zniszczyć. Odpowiedni wizerunek w Social Media to szansa na lepszą pracę, awans, zdobycie nowych Klientów albo wypromowanie swojego biznesu. Na szkoleniu Budowanie Wizerunku w Social Media uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia i sposoby prezentacji i kreowania własnej marki - spójnego i profesjonalnego wizerunku zgodnego z własnymi wartościami oraz celem jaki chcą osiągnąć. Szkolenie da możliwość porównania najważniejszych sposobów Personal Branding i wybór tych najbardziej optymalnych z perspektywy każdego uczestnika.

Dla kogo?

Szkolenie jest adresowane do wszystkich osób zainteresowanych profesjonalnym wizerunkiem w Social Media, korzystających z profili publicznych w celach biznesowych i marketingowych.

* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

 

Korzyści
  • Uczestnik zwiększy świadomość w zakresie wpływu wizerunku na karierę oraz odbiór przez pracowników, współpracowników, szefów, klientów
  • Uczestnik otrzyma wskazówki w zakresie budowania własnych profili w mediach społecz. (opis, wybór zdjęcia profilowego, zainteresowania, charakter postów i dobór zdjęć)
  • Uczestnik pozna najlepsze praktyki i główne zasady etykiety Social Media
  • Będzie potrafił przeanalizować wizerunek drugiej osoby i doradzić jej w zakresie prostych elementów wspierających lub osłabiających ten wizerunek
  • Uczestnik wybierze najbardziej optymalne dla siebie sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi Social Media i zdefiniuje cele oraz strategię budowania w nich swojego wizerunku

Program szkolenia

Dzień 1
  • I. Kluczowe elementy wizerunku zawodowego i osobistego
    - Wiedza (Content) 
    - Popularność (popularity) 
    - Atrakcyjność (attractivenes) 
    - Wpływowość (Influence)
    - Komunikacja wizualna - „jak Cię widzą tak Cię piszą”

    II. Marka osobista
    - Kiedy wizerunek staje się marką? 
    - Kluczowe czynniki marki osobistej 
    - Budowanie wizerunku a budowanie marki Uwierzytelnianie marki
    - Wykorzystanie marki

    III. Cel budowania wizerunku
    - Zdefiniowanie celu i efektu budowania wizerunku

    IV. Elementy budowania wizerunku na co dzień i ich odbicie w Social Media
    - Etykieta  i sposób bycia Zasady i wartości
    - Styl i strój
    - Wiedza

    V. Media tradycyjne i Social Media
    - Specyfika Social Media
    - Główne pojęcia stosowane w Social Media 

    VI. Facebook
    - Budowanie profilu 
    - Tworzenie silnego posta 
    - Filtrowanie znajomości
    - Ustawienia prywatności dla profilu i postów 
    - Tworzenie zasięgu zdjęć poprzez tworzenie albumów 
    - Uczestnictwo w grupach otwartych i zamkniętych
     

Dzień 2
  • VII. LinkedIn
    - Specyfika LinkedIn w wersji desktop i mobilnej 
    - Tworzenie profilu
    - Tworzenie nagłówka
    - Tworzenie opisu zawodowego
    - Określenie grupy pożądanych kontaktów
    - Dodawanie kontaktów, szukanie kontaków (Connections) wg kluczy
    - Ocieplenie kontaktu po przyjęciu do sieci
    - Ocieplanie kontaktu przy okazji rocznic, wydarzeń okolicznościowych (zmiana pracy, awans) 
    - Udostępnianie cudzych treści
    - Dzielenie się wiedzą, komentowanie, tworzenie własnej treści

    VIII. Twitter
    - Prowadzenie profilu - ogólne zasady 
    - Określanie profili, które warto śledzić 
    - Tworzenie silnych „Tłitów” 
    - Udostępnianie, komentowanie

    IX. Instagram
    - Specyfika Instagram i jego wykorzystanie do budowania wizerunku zawodowego
    - Ustawienia prywatności
    - Specyfika dobrego zdjęcia niezależnie od tematu - kompozycja i edycja (podstawy) 
    - Zdobywanie Followersów
    - Określanie profili, które warto śledzić
    - Udostępnianie zdjęć, opisywanie zdjęć i komentowanie 
    - Instastory
    - InstaTV

    X. Youtube
    - Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia filmów dedykowanych do Youtube 
    - Najlepsze praktyki prowadzenia kanału na Youtube
    - Zasady zdobywania zasięgów na Youtube 
    - Odsłony vs. subskrybcje

    XI. Inne media
    - Serwisy branżowe 
    - Platformy wymiany wiedzy 
    - Fora internetowe
    - Pisanie artykułów do mediów tradycyjnych i online

“Największym wojownikiem jest ten, kto pokonał sam siebie.”

konfucjusz

“Tysiącmilowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.”

Sun Tzu
Doświadczenie:

Absolwent studiów MBA (2024)

Magister Filologii Angielskiej o specjalności pedagogicznej, ukończył Szkołę Trenerów (2009), studia podyplomowe z zakresu Rolnictwa (2022), certyfikowany praktyk ENSIZE DISC (od 2016), Lean Six Sigma Green Belt (2014).

Zawodowo pracuje od 2002 roku. W Brainstorm Group od 2008 roku. Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych. Jego doświadczenie obejmuje koordynację i realizację ponad 100 różnych projektów zarówno w Polsce jak i w Czechach, Francji, Holandii i Ukrainie.

W Brainstorm Group odpowiada za obszar szkoleń i badań. Kieruje projektami i zarządza zespołem trenerów, asesorów i badaczy. Sam najczęściej prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania, negocjacji i wystąpień publicznych.

Inni mówią o nim: otwarty, relacyjny, pomysłowy. Zaraża innych entuzjazmem i energią. Jego największym talentem i pasją jest rozwijanie innych oraz ciągłe doskonalenie.

Prywatnie aktywnie uprawia wspinaczkę, turystykę górską i bieganie. Jego wielką pasją jest fotografia i podróże - w szczególności inspiruje go Nepal, który odwiedził czterokrotnie.

Bartosz Rusek Bartosz Rusek
Koordynator szkolenia

Najbliższa edycja szkolenia

26-27.11.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.