W dzisiejszych czasach wizerunek jest czymś niesłychanie ważnym. Zarówno z perspektywy kandydata do pracy, pracownika, menedżera jak i właściciela firmy. Możliwości jakie daje internet, a w szczególności media społecznościowe, są olbrzymie i mogą zarówno wzmocnić wizerunek osoby lub ten wizerunek osłabić, a nawet zniszczyć. Odpowiedni wizerunek w Social Media to szansa na lepszą pracę, awans, zdobycie nowych Klientów albo wypromowanie swojego biznesu. Na szkoleniu Budowanie Wizerunku w Social Media uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia i sposoby prezentacji i kreowania własnej marki - spójnego i profesjonalnego wizerunku zgodnego z własnymi wartościami oraz celem jaki chcą osiągnąć. Szkolenie da możliwość porównania najważniejszych sposobów Personal Branding i wybór tych najbardziej optymalnych z perspektywy każdego uczestnika.
Budowanie wizerunku w Social Media
Szkolenie jest adresowane do wszystkich osób zainteresowanych profesjonalnym wizerunkiem w Social Media, korzystających z profili publicznych w celach biznesowych i marketingowych.
* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.
- Uczestnik zwiększy świadomość w zakresie wpływu wizerunku na karierę oraz odbiór przez pracowników, współpracowników, szefów, klientów
- Uczestnik otrzyma wskazówki w zakresie budowania własnych profili w mediach społecz. (opis, wybór zdjęcia profilowego, zainteresowania, charakter postów i dobór zdjęć)
- Uczestnik pozna najlepsze praktyki i główne zasady etykiety Social Media
- Będzie potrafił przeanalizować wizerunek drugiej osoby i doradzić jej w zakresie prostych elementów wspierających lub osłabiających ten wizerunek
- Uczestnik wybierze najbardziej optymalne dla siebie sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi Social Media i zdefiniuje cele oraz strategię budowania w nich swojego wizerunku
I. Kluczowe elementy wizerunku zawodowego i osobistego
- Wiedza (Content)
- Popularność (popularity)
- Atrakcyjność (attractivenes)
- Wpływowość (Influence)
- Komunikacja wizualna - „jak Cię widzą tak Cię piszą”II. Marka osobista
- Kiedy wizerunek staje się marką?
- Kluczowe czynniki marki osobistej
- Budowanie wizerunku a budowanie marki Uwierzytelnianie marki
- Wykorzystanie markiIII. Cel budowania wizerunku
- Zdefiniowanie celu i efektu budowania wizerunkuIV. Elementy budowania wizerunku na co dzień i ich odbicie w Social Media
- Etykieta i sposób bycia Zasady i wartości
- Styl i strój
- WiedzaV. Media tradycyjne i Social Media
- Specyfika Social Media
- Główne pojęcia stosowane w Social MediaVI. Facebook
- Budowanie profilu
- Tworzenie silnego posta
- Filtrowanie znajomości
- Ustawienia prywatności dla profilu i postów
- Tworzenie zasięgu zdjęć poprzez tworzenie albumów
- Uczestnictwo w grupach otwartych i zamkniętych
VII. LinkedIn
- Specyfika LinkedIn w wersji desktop i mobilnej
- Tworzenie profilu
- Tworzenie nagłówka
- Tworzenie opisu zawodowego
- Określenie grupy pożądanych kontaktów
- Dodawanie kontaktów, szukanie kontaków (Connections) wg kluczy
- Ocieplenie kontaktu po przyjęciu do sieci
- Ocieplanie kontaktu przy okazji rocznic, wydarzeń okolicznościowych (zmiana pracy, awans)
- Udostępnianie cudzych treści
- Dzielenie się wiedzą, komentowanie, tworzenie własnej treściVIII. Twitter
- Prowadzenie profilu - ogólne zasady
- Określanie profili, które warto śledzić
- Tworzenie silnych „Tłitów”
- Udostępnianie, komentowanieIX. Instagram
- Specyfika Instagram i jego wykorzystanie do budowania wizerunku zawodowego
- Ustawienia prywatności
- Specyfika dobrego zdjęcia niezależnie od tematu - kompozycja i edycja (podstawy)
- Zdobywanie Followersów
- Określanie profili, które warto śledzić
- Udostępnianie zdjęć, opisywanie zdjęć i komentowanie
- Instastory
- InstaTVX. Youtube
- Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia filmów dedykowanych do Youtube
- Najlepsze praktyki prowadzenia kanału na Youtube
- Zasady zdobywania zasięgów na Youtube
- Odsłony vs. subskrybcjeXI. Inne media
- Serwisy branżowe
- Platformy wymiany wiedzy
- Fora internetowe
- Pisanie artykułów do mediów tradycyjnych i online
“Największym wojownikiem jest ten, kto pokonał sam siebie.”
“Tysiącmilowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.”
Absolwent studiów MBA (2024)
Magister Filologii Angielskiej o specjalności pedagogicznej, ukończył Szkołę Trenerów (2009), studia podyplomowe z zakresu Rolnictwa (2022), certyfikowany praktyk ENSIZE DISC (od 2016), Lean Six Sigma Green Belt (2014).
Zawodowo pracuje od 2002 roku. W Brainstorm Group od 2008 roku. Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych. Jego doświadczenie obejmuje koordynację i realizację ponad 100 różnych projektów zarówno w Polsce jak i w Czechach, Francji, Holandii i Ukrainie.
W Brainstorm Group odpowiada za obszar szkoleń i badań. Kieruje projektami i zarządza zespołem trenerów, asesorów i badaczy. Sam najczęściej prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania, negocjacji i wystąpień publicznych.
Inni mówią o nim: otwarty, relacyjny, pomysłowy. Zaraża innych entuzjazmem i energią. Jego największym talentem i pasją jest rozwijanie innych oraz ciągłe doskonalenie.
Prywatnie aktywnie uprawia wspinaczkę, turystykę górską i bieganie. Jego wielką pasją jest fotografia i podróże - w szczególności inspiruje go Nepal, który odwiedził czterokrotnie.