Challenger – sprzedaż 4.0.

18-19.07.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.
Zobacz pozostałe terminy
Opis szkolenia

Niektórzy sprzedawcy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci sprzedawcy są w stanie realizować sprzedaż z ogromną skutecznością. Co ciekawe ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z Klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu do konkretnych potrzeb i celów Klienta. Badania na grupie tysięcy sprzedawców reprezentujących różne branże pokazały, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil – Challenger – zawsze osiąga najwyższe rezultaty.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest  menedżerom,  kierownikom, osóbom, które chcą zbudować zespół Challengerowów i nim pokierować oraz do osób, które zajmują się sprzedażą. 

* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

Korzyści
  • Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger oraz jak zbudować zespół Challengerów i w nim pokierować
  • Uczestnicy dowiedzą się jak sprytnie przedstawić Klientowi swój punkt widzenia, dostosować komunikat do rozmówcy i kontrolować
  • Uczestnicy nauczą się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży
  • Uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców

Program szkolenia

Dzień 1
  • I. Nowy model sprzedaży - Challenger
    - Pięć grup sprzedawców (pracuś, specjalista od relacji, samotnik, specjalista od problemów, Challenger) 
    - Jeden ważny zwycięzca i jeden ważny przegrany
    - Challenger jako sprzedawca rozwiązań

    II. Przenoszenie modelu na pracowników
    - Charakterystyka umiejętności Challengera
    - Umiejętności organizacyjne vs umiejętności sprzedażowe 
    - Budowanie zespołu Challengerów
    - Nauczanie w celu pokazania nowego punktu widzenia 
    - Dostosowanie komunikatu do rozmówcy 
    - Przejmowanie kontroli nad sprzedażą?

    III. Nauczanie komercyjne - w celu pokazania nowego punktu widzenia
    - Kierowanie rozmowy na swoje unikalne mocne strony
    - Kwestionowanie założeń Klienta 
    - Skłanianie Klienta do działania 
    - Dostosowanie skali do Klienta
    - Metody pokierowania rozmową (rozgrzewka, zmiana perspektywy, racjonalne podtopienie, oddziaływanie na emocje, nowy sposób, twoje rozwiązanie)
    - Spojrzenie w lustro
    - Przygotowanie przemyślanej choreografii 
    - Case study z nauczania komercyjnego

Dzień 2
  • IV. Dostosowanie komunikatu do rozmówcy 
    - Czego chcą osoby podejmujące decyzje? 
    - Budowanie szerokiego poparcia
    - Nowa filozofia sprzedaży 
    - Dostosowanie komunikatu Zmniejszenie poziomu zróżnicowania
    - Przykłady dostosowania komunikatu do odbiorcy 
    - Dostosowanie komunikatu w praktyce

    V. Przejęcie kontroli nad sprzedażą
    - Błędne przekonania na temat przejmowania kontroli 
    - Narzędzia ułatwiające przejmowanie kontroli
    - Przejmowanie kontroli – case study
    - Technika kontrolowania negocjacji

    VI. Rola menedżera w sprzedaży w modelu Challenger
    - Umiejętności menedżera związane ze sprzedażą 
    - Coaching sprzedawców – case study
    - Menedżer sprzedaży w roli nauczyciela 
    - Zrozumienie własnych uprzedzeń 
    - Przeciwdziałanie własnym uprzedzeniom
    - Wskazówki dla liderów wdrażających model Challenger
    - Jak zatrudniać Challengera – pytania które trzeba zadać, kompetencje które trzeba zdiagnozować
     

“Zmiana nie zawsze oznacza poprawę, ale poprawa wymaga zmiany.”

Winston Churchill
Doświadczenie:

Sebastian Matyniak to wybitna postać w świecie biznesu, łącząca umiejętności inwestora z doświadczeniem konsultanta. Jako Prezes zarządu Brainstorm Group, nie tylko inwestuje w spółki z różnych sektorów, takich jak Hi-tech czy nieruchomości, ale również wprowadza innowacje i realizuje własne idee biznesowe. Posiada bogate doświadczenie w pracy z setkami firm, w których prowadził transformacje i szkolenia.

Absolwent studiów MBA i wielu programów rozwojowych, znany jest z pasji do negocjacji i lean management. Jego firmy cieszą się ponadprzeciętnym wzrostem, a on sam zyskał reputację inspirującego lidera, który dba o ciągłe doskonalenie i efektywne rozwiązania. Sebastian Matyniak, dzięki swojemu zaangażowaniu w Brainstorm Group i szerokiej działalności inwestycyjnej, uosabia połączenie doświadczenia biznesowego z innowacyjnością. Jego sukces w różnych branżach, skuteczność w negocjacjach i pasja do filozofii lean management czynią go nie tylko skutecznym inwestorem, ale także źródłem cennego ‘smart money’.

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, Sebastian Matyniak jest nie tylko finansistą, ale również mentorem i strategiem, wspierającym rozwój biznesowy swoich inwestycji. Więcej informacji o jego osiągnięciach można znaleźć na stronie Brainstorm Group. 

 

 

Sebastian Matyniak Sebastian Matyniak
Koordynator szkolenia

Najbliższa edycja szkolenia

18-19.07.2024 / Online
data / Miasto
2600,00 PLN
cena netto / os.