MS Word na poziomie średniozaawansowanym

22.01.2025 / Online
data / Miasto
1650,00 PLN
cena netto / os.
Zobacz pozostałe terminy
Opis szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą poznać program MS Word na poziomie średniozaawansowanym oraz tworzyć profesjonalne dokumenty.

Cele Szkolenia:
- wprowadzanie, edytowanie i poprawne formatowanie tekst
- formatowanie i wykorzystywanie najpopularniejszych funkcji aplikacji MS Word
- używanie stylów, list wypunktowanych i numerowanych
- przygotowywanie dokumentów do wydruku
- nauka tworzenia i modyfikowania dokumentów w MS Word celem praktycznego wykorzystania go w codziennej pracy

Dla kogo?

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników w średniozaawansowane opcje obsługi programu Microsoft Word, kluczowego narzędzia wykorzystywanego w pracy biurowej przy tworzeniu dokumentów.

* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

Korzyści
  • Zdobycie umiejętności korzystania z Worda oraz tworzenia w sposób prawidłowy dokumentów i ich formatowania.
  • Zwiększenie produktywności w pracy biurowej przy tworzeniu dokumentów.
  • Lepsze wykorzystanie narzędzie dostępnych w MS Word przy pracy z dokumentami.
  • Firma zwiększy efektywność pracy pracowników przy tworzeniu dokumentów.

Program szkolenia

Dzień 1
  • Moduł 1. Wprowadzenie do używania edytorów tekstów
    - Możliwości komputerowego przetwarzania tekstów
    - Tworzenie i zapis dokumentów
    - Zabezpieczanie dokumentów hasłem
    - Kopie zapasowe dokumentów
    - Szybkie i precyzyjne poruszanie się po dokumencie

    Moduł 2. Style
    - Znaczenie stylów dla łatwego utrzymania spójności, przejrzystości i estetyki dokumentu
    - Grupy stylów i ich zastosowanie
    - Szybka zmiana formatowania tekstu podstawowego
    - Formatowanie tytułów i środki typograficzne używane do ich wyróżniania
    - Ogólne zasady uzyskiwania przejrzystości i estetyki tekstów

    Moduł 3. Listy - wypunktowania i wyliczenia
    - Zastosowanie wypunktowań oraz wyliczeń
    - Utrzymanie jednolitego wyglądu list w całym dokumencie
    - Szybka zmiana wyglądu list
    - Zmiana kolejności lub poziomu dla elementu listy
    - Zmiana numeracji list wyliczanych (np. na liczby rzymskie lub małe litery alfabetu)
    - Zmiana znaków wypunktowania

    Moduł 4. Tabulatory
    - Rodzaje i zastosowanie
    - Wstawienie i zmiana położenia tabulatora
    - Używanie tabulatorów w korespondencji (wyrównywanie dat w nagłówku dokumentu do prawego marginesu czy też wykropkowane miejsce na odręczny podpis)
    - Wyrównywanie kolumn liczb

    Modul 5. Tabele
    - Budowa i zastosowanie tabel
    - Wstawianie tabel
    - Estetyka i przejrzystość tabel (m.in. zmiana kroju i wielkości pisma oraz krawędzi, wewnętrznych marginesów i koloru tła komórek)
    - Modyfikacja tabel (m.in. dodawanie i usuwanie kolumn oraz wierszy, a także tworzenie nagłówków wspólnych dla kilku kolumn)

    Moduł 6. Nagłówki i stopki stron
    - Zastosowanie
    - Ustawienie osobnego nagłówka/stopki dla pierwszej strony dokumentu
    - Użycie automatycznej numeracji stron (w tym numeracji w postaci "Nr kolejny strony / Ilość stron w dokumencie")
    - Wstawienie na wszystkich stronach informacji z metryki dokumentu (np. tytuł, autora lub datę aktualizacji)
    - Zmiana kroju i wielkości pisma dla numerów stron (niezależnie od pozostałej zawartości nagłówka/stopki)
    - Użycie separatora nagłówka/stopki (linii oddzielającej od głównej treści strony)

    Moduł 7. Wydruk dokumentów
    - Drukowanie dokumentów
    - Drukowanie wybranych stron oraz kilku stron na arkusz

Doświadczenie:

Trener, wykładowca akademicki oraz webmaster. Od blisko 15 lat trener szkoleń informatycznych oraz działalności biznesowej, przeprowadził już ponad 6500 godzin szkoleń IT. Specjalizuje się w szkoleniach z pakietu Office oraz systemu CMS Wordpess. Jest również trenerem w zakresie dostępności cyfrowej, przeprowadza audyty stron internetowych w oparciu o standard WCAG 2.1. Jest współautorem materiałów dydaktycznych dotyczących dostępności cyfrowej tworzonych dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Prowadzi także zajęcia z technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz z szeroko pojętej tematyki druku 3D. O wysokiej jakości jego pracy szkoleniowej świadczy fakt wystawienia wielu pozytywnych referencji z przeprowadzonych szkoleń oraz coraz większa ilość zadowolonych uczestników szkoleń.

Posiada certyfikaty trenera VCC, ECDL Core, ECDL Advanced, IC3 Spark oraz IC3 GS4. Jako nieliczny ukończył specjalistyczne szkolenie trenerów do pracy z osobami w wieku 50+. Certyfikowany Egzaminator VCC, IC3 Spark, IC3 GS4 oraz Microsoft Office Specialist. 
 

T_Żelichowski Tomasz Żelichowski
Koordynator szkolenia

Najbliższa edycja szkolenia

22.01.2025 / Online
data / Miasto
1650,00 PLN
cena netto / os.