Distance selling – sprzedaż zdalna

06-07.07.2022 - Warszawa
Doświadczenie:

W Brainstorm Group pełni role trenera.  Jego przygotowanie zawodowe to 13 lat pracy w roli trenera, facylitatora, wykładowcy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji i współpracy zespołowej, motywowania, sprzedaży i negocjacji. Szczególne zainteresowania to zwinne metody zarządzania projektami - Agile oraz myślenie projektowe - Design Thinking. Swoje doświadczenie zdobywał jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji wspierając różne jednostki, specjalistów i menadżerów. Był członkiem zespołów wdrożeniowych strategicznych projektów w organizacji.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył także studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest certyfikowanym trenerem i facylitatorem, konsultantem Extended DISC oraz Stylów przywództwa.

Inni mówią o nim: pracuje z pasją i dużym zaangażowaniem, kreatywny, z poczuciem humoru.

Prywatnie uwielbia podróże, zwłaszcza po europejskich krajach wyspiarskich.
 

Marcin_Tomala Marcin Tomala
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

„Obyś żył w ciekawych czasach” – to stare chińskie powiedzenie, które bardzo trafnie określa obecną sytuację w jakiej przyszło nam teraz funkcjonować.

Pandemia i jej skutki zmieniła warunki prowadzenia wielu biznesów, co w konsekwencji przekłada się na zmianę sposobu sprzedaży. Nowe trendy pokazują, że aż 80% decydentów z obszaru B2B preferuje komunikacje zdalną lub cyfrową „samoobsługę”. Sprzedaż bezpośrednia traci w stosunku do sprzedaży z użyciem techniki komputerowej (computer mediated communication). 

 

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest sprzedawcom, Key Account Menedżerom, Sales Menedżerom oraz wszystkim pracownikom, których biznes wymaga większej aktywności realizowanej w sposób zdalny. Uczestnicy oprócz nowej wiedzy będą mieli okazję ćwiczyć i doświadczać technik sprzedaży zdalnej w oparciu o przygotowane zadania i scenariusze.

Dzień 1
  • I. New Normal
    - Czym jest sprzedaż zdalna?
    - Dlaczego warto sprzedawać zdalnie?
    - Co możesz zyskać, a co stracić?
    - Etapy sprzedaży zdalnej

    II. Potrzeby Klientów w New Normal
    - Rodzaje Klientów
    - Potrzeby i oczekiwania Klientów w sprzedaży zdalnej
    - Small talk, proaktywność, relacje podczas spotkań zdalnych

    III. Przygotowanie do rozmowy CMC (Computer Mediated Communication)
    - Przygotowanie merytoryczne
    - Przygotowanie fizyczne
    - Morale i nastawienie psychiczne handlowca do sprzedaży

    IV. Metody wywierania wpływu w sprzedaży zdalnej
    - Rodzaje i sposoby wywierania wpływu
    - Metody wywierania wpływu wykorzystywane w sprzedaży zdalnej

    V. Planowanie spotkań zdalnych z Klientami
    - Co i jak planować?
    - Cel na pierwsze spotkanie
    - Zbieranie informacji do przygotowania oferty
    - Prezentacja oferty
    - Kreatywne sposoby zdalnego komunikowania się z potencjalnymi Klientami

Dzień 2
  • VI. Narzędzia wykorzystywane do sprzedaży zdalnej
    - Poczta e-mail
    - Platforma do spotkań zdalnych
    - Kalendarz, telefon

    VII. Autoprezentacja
    - Najważniejsze aspekty autoprezentacji
    - Prezentacja siebie, firmy i produktów
    - Balans między sprzedażą zdalna, a wirtualnym uczeniem się

    VIII. Trudne sytuacje w sprzedaży
    - Stres w relacji z Klientem
    - Problemy techniczne
    - Radzenie sobie z obiekcjami

    IX. Finalizacja sprzedaży zdalnej
    - Sygnały zakupowe
    - Decyzja w procesie sprzedaży zdalnej
    - Kontraktowanie działań i terminów
    - Eliminowanie tzw. „pustych przebiegów”

    X. Networking w sprzedaży zdalnej
    - Budowanie siatki Klientów
    - Networking, a marka osobista
    - Parowanie i łączenie Klientów
    - Co robić by „nie palić bazy”

Korzyści
  • Uczestnicy uświadomią sobie jakie zmiany wiążą się z New Normal
  • Uczestnicy zdiagnozują potrzeby i korzyści Klientów związane ze zmianami zachodzącymi w sprzedaży
  • Uczestnicy poznają etapy sprzedaży zdalnej
  • Uczestnicy nauczą się jak przygotować się i zaplanować skuteczny kontakt z Klientem
  • Uczestnicy doświadczą jak poprowadzić rozmowę handlową, zadawać pytania i skutecznie zaprezentować ofertę online
  • Uczestnicy dowiedzą się jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas zdalnej obsługi Klientów
  • Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać Networking jako wsparcie w sprzedaży zdalnej
Opinie

Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.

Najbliższa edycja szkolenia

06-07.07.2022 / Warszawa
data / Miasto
1900,00 PLN
cena netto / os.