Feedback

10.05.2024 - Online

“Zmiana nie zawsze oznacza poprawę, ale poprawa wymaga zmiany.”

Winston Churchill
Doświadczenie:

Sebastian Matyniak to wybitna postać w świecie biznesu, łącząca umiejętności inwestora z doświadczeniem konsultanta. Jako Prezes zarządu Brainstorm Group, nie tylko inwestuje w spółki z różnych sektorów, takich jak Hi-tech czy nieruchomości, ale również wprowadza innowacje i realizuje własne idee biznesowe. Posiada bogate doświadczenie w pracy z setkami firm, w których prowadził transformacje i szkolenia.

Absolwent studiów MBA i wielu programów rozwojowych, znany jest z pasji do negocjacji i lean management. Jego firmy cieszą się ponadprzeciętnym wzrostem, a on sam zyskał reputację inspirującego lidera, który dba o ciągłe doskonalenie i efektywne rozwiązania. Sebastian Matyniak, dzięki swojemu zaangażowaniu w Brainstorm Group i szerokiej działalności inwestycyjnej, uosabia połączenie doświadczenia biznesowego z innowacyjnością. Jego sukces w różnych branżach, skuteczność w negocjacjach i pasja do filozofii lean management czynią go nie tylko skutecznym inwestorem, ale także źródłem cennego ‘smart money’.

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, Sebastian Matyniak jest nie tylko finansistą, ale również mentorem i strategiem, wspierającym rozwój biznesowy swoich inwestycji. Więcej informacji o jego osiągnięciach można znaleźć na stronie Brainstorm Group. 

 

 

Sebastian Matyniak Sebastian Matyniak
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

“Feedback is the breakfast of the champions"

Ken Blanchard

 

Feedback jest śniadaniem dla najwybitniejszych, karmią się nim od samego rana. Jest niezwykle ważnym elementem nie tylko w pracy, ale także w codziennym ulepszaniu samego siebie jako człowieka. Wielu z nas może mieć problem zarówno z akceptacją otrzymywanej opinii, jak i z jej efektywnym dawaniem komuś innemu. Budowanie tej świadomości często jest nie lada wyzwaniem zarówno wśród osób, które dają feedback jak i osób, które go przyjmują. Dużo zależy od sposobu „feedbacku". Na ile jest on konstruktywny, opisowy i nie ma charakteru osądu. Jak angażuje rozmówcę, czy go motywuje. Czy widzi dobre intencje od przekazującego, a dla siebie szanse na rozwój. Informacja zwrotna jest pracą u podstaw jeżeli chodzi o budowanie kultury organizacyjnej firmy. Jest szczególnie ważnym elementem doskonalenia pracy ludzi, jak i ulepszania procesów. To od niej wiele zależy Jest punktem wyjścia ale również sposobem na utrzymanie dobrych rzeczy. Często jest źródłem oczekiwanych zmian. W sytuacji konfliktu jawnego, jak i ukrytego jest lekarstwem na poprawę sytuacji.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest osobom, które kierują zespołami i chcą rozwijać swoich pracowników przez kulturę feedbacku. Szkolenie jest również dla specjalistów, którzy chcieliby poćwiczyć komunikowanie dobrych i trudnych rzeczy swoim współpracownikom.

* Zgodnie z regulaminem, zastrzegamy sobie możliwość zmiany trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia bez podawania jakichkolwiek przyczyn, na prowadzącego o takich samych kwalifikacjach, wiedzy i doświadczeniu, aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

Program szkolenia

Dzień 1
  • I. Czym jest informacja zwrotna
    - Czym jest, czym nie jest informacja zwrotna?
    - Cel przekazywania informacji zwrotnej
    - Ważne elementy komunikacji przy feedbacku
    - Feedback i emocje jakie mu towarzyszą
    - Miejsce, czas i sposób udzielania feedbacku

    II. Elementy asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej
    - Jak się ma feedback do potrzeb ( osoby udzielającej i przyjmującej)
    - Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
    - Precyzyjne formułowanie oczekiwań w ramach feedbacku
    - Nasza mapa asertywności
    - Procedura postępowania w przypadku niewywiązania się z umowy

    III. Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas feedbacku?
    - Kwadrat komunikacyjny: model von Thuna
    - Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
    - Parafrazowanie i zadawanie pytań ( kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku

    IV. Metody Feedbacku
    - Stop Sart Continue
    - FUKO i Z FUKO PKZ
    - Model GOLD
    - Feedforward

Korzyści
  • Uczestnicy zrozumieją czym jest informacja zwrotna i jaki jest jej cel
  • Uczestnicy będą potrafi udzielić informacji zwrotnej w oparciu o poznane modele
  • Uczestnicy dowiedzą się jakich elementów należy używać dając informację zwrotną
  • Uczestnicy będą potrafili formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający
  • Uczestnicy poznająmodel komunikacji von Thuna i dowiedzą się co z niego wynika
  • Uczestnicy poznają modele feddbacku
Opinie

Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.

Najbliższa edycja szkolenia

10.05.2024 / Online
data / Miasto
1650,00 PLN
cena netto / os.