Mamy dzisiaj do czynienia z sytuacją, gdzie w jednym przedsiębiorstwie, firmie, instytucji spotykają się 4 pokolenia pracowników. Socjologowie i psycholodzy wyodrębnili na bazie wspólnych dla danego pokolenia cech, postaw i wartości 4 rodzaje pokoleń: Baby Boomers, urodzeni w latach wyżu demograficznego w latach 60, pokolenie X czyli generacja urodzona przed 1980 r., pokolenie Y (Millenialsi) urodzeni między 1984 a 1996, oraz pokolenie Z, osoby urodzone po 1997 r. Ta sytuacja rodzi duże wyzwania dla osób zarządzających firmami i instytucjami, dla menedżerów oraz samych pracowników. Różnice między potrzebami, oczekiwaniami i wartościami, stylem życia między pokoleniami rodzą sytuacje konfliktowe, które mogą wpływać znacząco na efektywność pracowników. Jak wykorzystać doświadczenie, wiedzę starszych pracowników i połączyć to z energią, kreatywnością i możliwościami młodych pracowników?
To szkolenie dostarczy narzędzi, wiedzy, umiejętności i know-how w tym zakresie.