Czy prospecting to to samo co poszukiwanie nowych Klientów? Prospect to jeszcze nie Klient ale jest już blisko. To pytanie otwiera nasze szkolenie i rozpoczyna podróż w tajniki Internetu, a w szczególności tzw. Mediów społecznościowych. To właśnie Social Media dają nam obecnie nowe możliwości zarówno rozpoznania jak i dotarcia do nowych kontaktów biznesowych. W Brainstorm Group mamy za sobą 19 lat doświadczenia w sprzedaży i 10 lat doświadczenia w wykorzystywaniu Social Media do sprzedaży.
Tak samo jak każdym narzędziem należy nauczyć się skutecznie i bezpiecznie posługiwać tak Social Media wymagają dobrego i świadomego stosowania aby pomóc, a nie przeszkodzić. Dlatego właśnie zaprojektowaliśmy to szkolenie. Wiele osób w obawie przed ośmieszeniem się lub „spaleniem” kontaktu nie wykorzystuje Social Media do umawiania się na spotkania i sprzedaży. Wiele osób nie chce pokazywać swojego wizerunku prywatnego. Na szkoleniu pokażemy jak efektywnie i etycznie wykorzystywać Social Media do nawiązywania cennych relacji biznesowych i do zwiększania sprzedaży z poszanowaniem prywatności, przepisów prawa i dobrych obyczajów – etykiety Social Media.