Storytelling w sprzedaży

27-28.07.2020 - Kraków

“Największym wojownikiem jest ten, ko pokonał sam siebie.”

konfucjusz

“Tysiącmilowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.”

Sun Tzu
Doświadczenie:

W Brainstorm Group odpowiada za zespoły organizujące wszystkie szkolenia zamknięte i badania. Dodatkowo odpowiada za zarządzanie zespołem trenerskim. Najczęściej koordynuje i prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania, negocjacji i sprzedaży, obsługi Klienta oraz kompetencji osobistych. Ponadto zarządza projektami badań parametrycznych, badań satysfakcji i badań AC/DC. Jego przygotowanie trenerskie to ponad 1000 dni szkoleniowych. Doświadczenie badawcze to koordynacja i realizacja ponad 100 różnych badań. Posiada 16 lat doświadczenia zawodowego.

Z wykształcenia nauczyciel języka angielskiego.

Inni mówią o nim: pomysłowy, zorientowany na relacje i cel, otwarty, wyważony, zaraża entuzjazmem i energią.

Prywatnie aktywnie uprawia wspinaczkę, turystykę górską i bieganie. Jego wielką pasją jest fotografia i podróże - w szczególności inspiruje go Nepal, który odwiedził już trzykrotnie.

Bartosz Rusek Bartosz Rusek
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

VIDEO ZAPOWIEDŹ

Gdy pracowałem jako doradca finansowy, miałem duże problemy z tym aby się przełamać i prosić swoich Klientów o polecenie mnie innym osobom. Na wielu szkoleniach i spotkaniach nasi trenerzy i szefowie mnożyli argumenty i korzyści dotyczące zbierania poleceń od Klientów. Zgadałem się z nimi. Trudno było podważyć te argumenty. Jednak była we mnie blokada, której nie potrafiłem przełamać. Do czasu. Pewnego dnia pewien trener przytoczył na szkoleniu taką oto historię.

Pewien agent ubezpieczeniowy był w bliskich relacjach koleżeńskich z Henrym Fordem. Uczestniczył w przyjęciach organizowanych przez tą rodzinę i był częstym gościem w domu u Fordów. Pewnego dnia dowiedział się, że Henry Ford ubezpieczył swój zakład produkcyjny na bardzo dużą kwotę. Wstrząsnęło to nim, ponieważ uważał za naturalne, że w tej sprawie Ford się do niego zwróci. Przy najbliższym spotkaniu zapytał go z pretensją w głosie, dlaczego nie ubezpieczył się u niego? Henry Ford odparł: „Ponieważ nigdy mnie o to nie prosiłeś”.

Ta krótka i prosta historia głęboko zapadła mi w pamięć. Dużo mocniej niż setki argumentów i godziny przekonywań aby brać polecenia. Zacząłem to po prostu robić, pamiętając puentę z tej historii. To znacząco wpłynęło na poprawę moich wyników w sprzedaży. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że część Klientów nie ma z tym żadnego problemu i wręcz chętnie polecali mnie innym, kiedy czuli się dobrze obsłużeni.

Tak działa opowiadanie historii, zwane storytellingiem.

Storytelling staje się współcześnie kluczową i atrakcyjną formą przekazywania i utrwalania treści również w świecie sprzedaży. Najlepiej przygotowana merytorycznie i wzbogacona różnymi dodatkami wizualnymi prezentacja sprzedażowa może nie być tak mocno zapamiętywalna jak ta poparta adekwatnymi historiami, anegdotami, opowieściami. Warto nauczyć się storytellingu jeśli chcesz zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą w swoich firmach.

Program szkolenia

Dzień 1
  • Kiedy doświadczyliśmy storytelingu w sprzedaży?
  • Wywieranie wpływu poprzez stortelling w sprzedaży
  • Perswazyjna rola storytellingu w sprzedaży
  • Gdzie szukać odpowiednich historii sprzedażowych?
Dzień 2
  • Schemat narracyjny w storytellingu
  • Zastosowanie storytellingu w rozmowie sprzedażowej
  • Nasze historie sprzedażowe – warsztat
Korzyści
  • Uczestnicy doświadczą na sobie siły oddziaływania historii sprzedażowych.
  • Uczestnicy poznają korzyści ze stosowania storytellingu w sprzedaży.
  • Użytkownicy dowiedzą się jakie już posiadają cechy i predyspozycje do opowiadania historii.
  • Użytkownicy uświadomią sobie neurologiczne mechanizmy zachodzące w mózgach odbiorców opowieści.
  • Użytkownicy poznają i będą potrafili zastosować schematy i struktury skutecznego opowiadania historii.
  • Uczestnicy nabędą umiejętności przygotowania się do stworzenia i opowiedzenia historii.
  • Uczestnicy dowiedzą się jak „wpleść” historie w strukturę rozmowy sprzedażowej tak aby wspierała ona sprzedaż.
  • Uczestnicy przejdą gruntowny trening opowiadania historii i pozyskają konstruktywny feedback wspierający ich umiejętności w tym zakresie.
Opinie

Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.

Najbliższa edycja szkolenia

27-28.07.2020 / Kraków
data / Miasto
1650,00 PLN
cena netto / os.