Sukces każdej firmy, która zatrudnia pracowników zależy w dużym stopniu od ich zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy Oczywistym jest, że, im bardziej pracownik jest zmobilizowany do działania, tym bardziej wydajny. Zachodzi pytanie jak poprawić samopoczucie pracowników i budować ich pozytywne doświadczenia w pracy. Czy wynagrodzenie jest jedynym czynnikiem motywującym, do wydajnej pracy? Z jakich elementów pozapłacowych można korzystać i jaki efekt mogą one przynieść. Co zyska menedżer, jakie korzyści będzie miała firma?
Tworzenie kultury zaangażowania
“Zmiana nie zawsze oznacza poprawę, ale poprawa wymaga zmiany.”
W Brainstorm Group odpowiada za zespoły organizujące wszystkie wydarzenia otwarte, takie jak: konferencje i szkolenia otwarte. Dodatkowo odpowiada za pracę i rozwój działu consultingu, oraz działu finansów. Najczęściej koordynuje projekty związane z zarządzaniem strategicznym, audyty oraz transformacje Lean. Jego przygotowanie trenerskie to ponad 1500 dni szkoleniowych. Doświadczenie consultingowe to koordynacja ponad 200 projektów doradczych w tym kilkudziesięciu transformacji Lean.
Jest absolwentem studiów MBA i wielu uznanych projektów rozwojowych. Certyfikowany trener MTQ 48 i MTQ Plus.
Inni mówią o nim: inspiruje do działania, dba o ciągłe doskonalenie, zawsze znajduje rozwiązania, zaraża energią. Wolne chwile najczęściej spędza z rodziną w górach.
Relaksuje się grając na gitarze i uprawiając sport. Ważna jest dla niego realizacja celów własnych z poszanowaniem celów Klienta.
I. Czym jest zaangażowanie i motywacja
- Czym jest motywacja, a czy nie jest
- Konsekwencje braku motywacji
- Najważniejsze motywatory
- Najważniejsze teorie dotyczące motywacji i zaangażowaniaII. Dysfunkcje pracy zespołu
- Czym jest praca zespołowa
- Co ogranicza i hamuje pracę zespołową
- 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg. P. Lencioniego
- Diagnoza dysfunkcji pracy zespołowej
- Jak przeciwdziałać dysfunkcją pracy zespołowejIII. Wysoce skuteczne zespoły
- Czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
- Bezpieczeństwo psychologiczne
- Rola menedżera, lidera w budowaniu efektywności zespołu
IV. Zarządzanie 4.0 a motywacja pracowników
- Pracownik w centrum uwagi
- Lider nie musi być ekspertem
- Mnożenie, a nie dodawanie zasobówV. Etapy rozwoju pracownika
- Czym jest rozwój pracownika
- Jakie są etapy rozwoju pracowników
- Jak rozpoznać na jakim etapie jest pracownik
- Rola menedżera, lidera w rozwoju pracownikówVI. Kultura organizacyjna i wartości firmy
- Czym jest kultura organizacyjna
- Jaką rolę pełni kultura organizacyjna, wartości w firmie
- Rodzaje funkcjonujących kultur w firmie
- Misja, misja, wartości, zachowania w firmie
- Kiedy kultura organizacyjna działa, a kiedy nie
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest zaangażowanie i motywowanie
- Uczestnicy dowiedzą się jakie mogą być konsekwencje braku motywacji pracowników
- Uczestnicy poznają najważniejsze teorie dotyczące motywacji i motywowania
- Uczestnicy poznają dysfunkcje pracy zespołu
- Uczestnicy dowiedzą się jak diagnozować dysfunkcje pracy zespołu i jak sobie z nimi radzić
- Uczestnicy dowiedzą się czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest bezpieczeństwo psychologiczne i jak o nie zadbać
- Uczestnicy dowiedzą się co oznacza sformułowanie pracownik w centrum uwagi
- Uczestnicy poznają etapy rozwoju pracownika i dowiedzą się dlaczego ta wiedza jest ważna
Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.