Tworzenie kultury zaangażowania

11-12.07.2022 - Warszawa
Doświadczenie:

W Brainstorm Group pełni role trenera.  Jego przygotowanie zawodowe to 13 lat pracy w roli trenera, facylitatora, wykładowcy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji i współpracy zespołowej, motywowania, sprzedaży i negocjacji. Szczególne zainteresowania to zwinne metody zarządzania projektami - Agile oraz myślenie projektowe - Design Thinking. Swoje doświadczenie zdobywał jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji wspierając różne jednostki, specjalistów i menadżerów. Był członkiem zespołów wdrożeniowych strategicznych projektów w organizacji.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył także studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest certyfikowanym trenerem i facylitatorem, konsultantem Extended DISC oraz Stylów przywództwa.

Inni mówią o nim: pracuje z pasją i dużym zaangażowaniem, kreatywny, z poczuciem humoru.

Prywatnie uwielbia podróże, zwłaszcza po europejskich krajach wyspiarskich.
 

Marcin_Tomala Marcin Tomala
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

Sukces każdej firmy, która zatrudnia pracowników zależy w dużym stopniu od ich zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy Oczywistym jest, że, im bardziej pracownik jest zmobilizowany do działania, tym bardziej wydajny. Zachodzi pytanie jak poprawić samopoczucie pracowników i budować ich pozytywne doświadczenia w pracy. Czy wynagrodzenie jest jedynym czynnikiem motywującym, do wydajnej pracy? Z jakich elementów pozapłacowych można korzystać i jaki efekt mogą one przynieść. Co zyska menedżer, jakie korzyści będzie miała firma?

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do menedżerów i liderów różnego szczebla, jak również sukcesorów na stanowiska menedżerskie.

Dzień 1
  • I. Czym jest zaangażowanie i motywacja
    - Czym jest motywacja, a czy nie jest
    - Konsekwencje braku motywacji
    - Najważniejsze motywatory
    - Najważniejsze teorie dotyczące motywacji i zaangażowania

    II. Dysfunkcje pracy zespołu
    - Czym jest praca zespołowa
    - Co ogranicza i hamuje pracę zespołową
    - 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg. P. Lencioniego
    - Diagnoza dysfunkcji pracy zespołowej
    - Jak przeciwdziałać dysfunkcją pracy zespołowej

    III. Wysoce skuteczne zespoły
    - Czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
    - Bezpieczeństwo psychologiczne
    - Rola menedżera, lidera w budowaniu efektywności zespołu

Dzień 2
  • IV. Zarządzanie 4.0 a motywacja pracowników
    - Pracownik w centrum uwagi
    - Lider nie musi być ekspertem
    - Mnożenie, a nie dodawanie zasobów

    V. Etapy rozwoju pracownika
    - Czym jest rozwój pracownika
    - Jakie są etapy rozwoju pracowników
    - Jak rozpoznać na jakim etapie jest pracownik
    - Rola menedżera, lidera w rozwoju pracowników

    VI. Kultura organizacyjna i wartości firmy
    - Czym jest kultura organizacyjna
    - Jaką rolę pełni kultura organizacyjna, wartości w firmie
    - Rodzaje funkcjonujących kultur w firmie
    - Misja, misja, wartości, zachowania w firmie
    - Kiedy kultura organizacyjna działa, a kiedy nie

Korzyści
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest zaangażowanie i motywowanie
  • Uczestnicy dowiedzą się jakie mogą być konsekwencje braku motywacji pracowników
  • Uczestnicy poznają najważniejsze teorie dotyczące motywacji i motywowania
  • Uczestnicy poznają dysfunkcje pracy zespołu
  • Uczestnicy dowiedzą się jak diagnozować dysfunkcje pracy zespołu i jak sobie z nimi radzić
  • Uczestnicy dowiedzą się czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
  • Uczestnicy dowiedzą się czym jest bezpieczeństwo psychologiczne i jak o nie zadbać
  • Uczestnicy dowiedzą się co oznacza sformułowanie pracownik w centrum uwagi
  • Uczestnicy poznają etapy rozwoju pracownika i dowiedzą się dlaczego ta wiedza jest ważna
Opinie

Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.

Najbliższa edycja szkolenia

11-12.07.2022 / Warszawa
data / Miasto
1900,00 PLN
cena netto / os.