Sukces każdej firmy, która zatrudnia pracowników zależy w dużym stopniu od ich zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy Oczywistym jest, że, im bardziej pracownik jest zmobilizowany do działania, tym bardziej wydajny. Zachodzi pytanie jak poprawić samopoczucie pracowników i budować ich pozytywne doświadczenia w pracy. Czy wynagrodzenie jest jedynym czynnikiem motywującym, do wydajnej pracy? Z jakich elementów pozapłacowych można korzystać i jaki efekt mogą one przynieść. Co zyska menedżer, jakie korzyści będzie miała firma?
Tworzenie kultury zaangażowania
Najbliższe szkolenia
W Brainstorm Group pełni role trenera. Jego przygotowanie zawodowe to 13 lat pracy w roli trenera, facylitatora, wykładowcy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji i współpracy zespołowej, motywowania, sprzedaży i negocjacji. Szczególne zainteresowania to zwinne metody zarządzania projektami - Agile oraz myślenie projektowe - Design Thinking. Swoje doświadczenie zdobywał jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji wspierając różne jednostki, specjalistów i menadżerów. Był członkiem zespołów wdrożeniowych strategicznych projektów w organizacji.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył także studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest certyfikowanym trenerem i facylitatorem, konsultantem Extended DISC oraz Stylów przywództwa.
Inni mówią o nim: pracuje z pasją i dużym zaangażowaniem, kreatywny, z poczuciem humoru.
Prywatnie uwielbia podróże, zwłaszcza po europejskich krajach wyspiarskich.
I. Czym jest zaangażowanie i motywacja
- Czym jest motywacja, a czy nie jest
- Konsekwencje braku motywacji
- Najważniejsze motywatory
- Najważniejsze teorie dotyczące motywacji i zaangażowaniaII. Dysfunkcje pracy zespołu
- Czym jest praca zespołowa
- Co ogranicza i hamuje pracę zespołową
- 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg. P. Lencioniego
- Diagnoza dysfunkcji pracy zespołowej
- Jak przeciwdziałać dysfunkcją pracy zespołowejIII. Wysoce skuteczne zespoły
- Czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
- Bezpieczeństwo psychologiczne
- Rola menedżera, lidera w budowaniu efektywności zespołu
IV. Zarządzanie 4.0 a motywacja pracowników
- Pracownik w centrum uwagi
- Lider nie musi być ekspertem
- Mnożenie, a nie dodawanie zasobówV. Etapy rozwoju pracownika
- Czym jest rozwój pracownika
- Jakie są etapy rozwoju pracowników
- Jak rozpoznać na jakim etapie jest pracownik
- Rola menedżera, lidera w rozwoju pracownikówVI. Kultura organizacyjna i wartości firmy
- Czym jest kultura organizacyjna
- Jaką rolę pełni kultura organizacyjna, wartości w firmie
- Rodzaje funkcjonujących kultur w firmie
- Misja, misja, wartości, zachowania w firmie
- Kiedy kultura organizacyjna działa, a kiedy nie
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest zaangażowanie i motywowanie
- Uczestnicy dowiedzą się jakie mogą być konsekwencje braku motywacji pracowników
- Uczestnicy poznają najważniejsze teorie dotyczące motywacji i motywowania
- Uczestnicy poznają dysfunkcje pracy zespołu
- Uczestnicy dowiedzą się jak diagnozować dysfunkcje pracy zespołu i jak sobie z nimi radzić
- Uczestnicy dowiedzą się czym charakteryzują się wysoce skuteczne zespoły
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest bezpieczeństwo psychologiczne i jak o nie zadbać
- Uczestnicy dowiedzą się co oznacza sformułowanie pracownik w centrum uwagi
- Uczestnicy poznają etapy rozwoju pracownika i dowiedzą się dlaczego ta wiedza jest ważna
Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.