Obsługa trudnego Klienta

10-11.09.2020 - Białystok

“Największym wojownikiem jest ten, ko pokonał sam siebie.”

konfucjusz

“Tysiącmilowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.”

Sun Tzu
Doświadczenie:

W Brainstorm Group odpowiada za zespoły organizujące wszystkie szkolenia zamknięte i badania. Dodatkowo odpowiada za zarządzanie zespołem trenerskim. Najczęściej koordynuje i prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania, negocjacji i sprzedaży, obsługi Klienta oraz kompetencji osobistych. Ponadto zarządza projektami badań parametrycznych, badań satysfakcji i badań AC/DC. Jego przygotowanie trenerskie to ponad 1000 dni szkoleniowych. Doświadczenie badawcze to koordynacja i realizacja ponad 100 różnych badań. Posiada 16 lat doświadczenia zawodowego.

Z wykształcenia nauczyciel języka angielskiego.

Inni mówią o nim: pomysłowy, zorientowany na relacje i cel, otwarty, wyważony, zaraża entuzjazmem i energią.

Prywatnie aktywnie uprawia wspinaczkę, turystykę górską i bieganie. Jego wielką pasją jest fotografia i podróże - w szczególności inspiruje go Nepal, który odwiedził już trzykrotnie.

Bartosz Rusek Bartosz Rusek
Trener prowadzący szkolenie
Opis szkolenia

VIDEO ZAPOWIEDŹ

Trudny Klient? Czy trudne sytuacje z Klientem? Czy to oznacza to samo? Czy jest zasadnicza różnica pomiędzy tymi dwoma pytaniami? Nasze szkolenie dedykowane jest dla osób, które na co dzień mają styczność z Klientem bezpośrednio, przez telefon oraz poprzez e-mail. Ważnym odkryciem psychologicznym naszych czasów jest, że to co jest istotne to nie wydarzenie czy osoba wywołująca stres poprzez trudną sytuację jaką generuje, ale sposób w jaki my to wydarzenie przyjmujemy, jak je postrzegamy oraz sposób w jaki nim kierujemy naszymi myślami, odczuciami i emocjami. To od nas zależy czy daną sytuację postrzegamy jako trudną. Przy takim podejściu mamy szansę znacznie zmniejszyć ilość trudnych sytuacji w naszym życiu zawodowym i prywatnym. Pomoże nam w tym wiedza zdobyta na tym szkoleniu oraz techniki, metody narzędzia, których skuteczność jest wysoka. Pod warunkiem, że przyjmiemy punkt widzenia na trudnego Klienta i trudną sytuację jaką prezentujemy na tym szkoleniu.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które mają kontakt z Klientem.

Program szkolenia

Dzień 1
  • Wprowadzenie do tematyki trudnych Klientów
  • Działania prewencyjne czyli lepiej zapobiegać niż leczyć
  • Obiekcje, zastrzeżeni, wątpliwości Klienta – metody ich pokonywania
  • Radzenie sobie z emocjami i stresem w trudnej sytuacji
Dzień 2
  • Zachowania asertywne jako obrona siebie, interesów firmy i relacji z Klientem
  • Konflikt jako trudna sytuacja w relacji z Klientem
  • Rola przekonań i nastawienia w radzeniu sobie z sytuacją trudną w relacji z Klientem
  • Apteczka na trudne przypadki – forum wymiany doświadczeń na realnych przypadkach z Klientami
Korzyści
  • Uczestnicy uświadomią sobie różnicę w podejściu – czy mam do czynienia z trudną sytuacją czy z trudnym Klientem?
  • Uczestnicy zdobędą umiejętność spojrzenia na sytuację i problem z perspektywy Klienta dzięki mapie empatii.
  • Uczestnicy uświadomią sobie skąd biorą się trudne sytuacje. Jakie są ich przyczyny?
  • Uczestnicy poznają skuteczne sposoby pokonywania obiekcji.
  • Uczestnicy będą potrafili poradzić sobie z obiekcją Klienta dzięki technice Aikido.
  • Uczestnicy zdobędą umiejętność radzenia sobie z emocjami i stresem w sytuacji trudnej z Klientem.
  • Uczestnicy poznają i przećwiczą metody asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach.
  • Uczestnicy uświadomią sobie czym jest sytuacja konfliktowa i poznają rodzaje konfliktów oraz sposoby na radzenie sobie z nimi.
Opinie

Nie znaleziono opinii dotyczących tego szkolenia.

Najbliższa edycja szkolenia

10-11.09.2020 / Białystok
data / Miasto
1700,00 PLN
cena netto / os.