„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy.”
Winston Churchill
Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań z nimi. Pojawiły się liczne wyzwania i problemy, które adresują sami pracownicy od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność. Zachodzi pytanie jakie spotkania należy organizować, jak często i w jaki sposób je
prowadzić? Czy w zależności od rodzaju spotkania powinien zmieniać się sposób ich prowadzenia? Jak powinno wyglądać przygotowanie takiego spotkania? Ile ono powinno trwać? Kto powinien być obecny na takim spotkaniu? Jakie materiały należy przygotować? Czy da się w ogóle zaktywizować uczestników na spotkaniu online? Co z
aspektem relacyjnym. Bardzo dużo obecnie mówi się o tym jak cierpią relacje miedzy pracownikami ze względu na pracę zdalną. Część osób oczywiście przyzwyczaiła się do pracy domu i jest im z tym dobrze, jednak również widzą problem związany z pogorszeniem relacji międzyludzkich. Kolejna kwestia to efektywność spotkań, zarządzanie
czasem, planowanie zadań. Jak to wszystko pogodzić? Na te inne pytanie wspólnie będziemy szukać odpowiedzi podczas naszego szkolenia.