Pracując w projektach z obszaru Lean Management w usługach często spotykaliśmy się z opinią, że system ten jest dedykowany do produkcji oraz z pytaniami o co w ogóle z tym Leanem chodzi. Filozofia mocno zakorzeniona jest w kulturze Japonii ale czy tylko w produkcji? Oczywiście nie. Takie filary Lean Management jak: szacunek do ludzi, ciągłe doskonalenie, eliminacja marnotrawstw, jakość wbudowana w proces, produkcja dokładnie na czas są uniwersalne i można je połączyć z każdym obszarem pracy jak i życia. Zrozumienie tych filarów przez każdego pracownika w firmie jest konieczne do zmiany kulturowej, która to gwarantuje poprawę efektywności, transparentności i zaangażowania. Lean Management to filozofia która wymaga ciągłej pracy. Nie da się po prostu wdrożyć projektowo tej filozofii. Wymaga ona ciągłego zaangażowania od całego zespołu od Prezesa firmy po pracownika, ciągłej pracy nad zrozumieniem idei oraz ciągłego kształcenia i doskonalenia.
To szkolenie przeznaczone jest zarówno dla pracowników jak i menedżerów, którzy są świadomi zmieniających się wymagań i oczekiwań Klientów, którzy chcą poprawiać efektywność swojej pracy poprzez zmianę kulturową w swojej firmie. Szkolenie także pozwala przygotować pracowników do pracy w firmie dla której praca wg. zasad Lean Management jest ważna i utrzymanie standardów pracy jest kluczowe dla działania organizacji.